لو عندك شقة علي النيل تضحي بالفيو ولا بالخصوصيه؟🤔
nadmin
October 10, 2021
عميلنا كان عنده مشكلتين
أول مشكلة إنه كان عايز خصوصية أكتر للمطبخ اللي مفتوح علي الصالون لكن من غير ما يضحي بالفيو😅
و تاني مشكلة كانت إن في كمرة في نص الصالون مبوظة المنظر خالص
دى مشاكل ممكن تواجه ناس كتير لكن مش دائما الحلول بتبقى مناسبة أو مرضية لهم
بس لما المشاكل دى واجهت عميل A4 design لقينا له الحل😉
حل أول مشكلة كان إننا نعمله باب منطبق للمطبخ مستوحي من فكرة الاريال
يدي شكل جمالي و مناسب جداً لديكور الشقة و يتقفل وقت ما يكون في ضيوف بس
و حل المشكلة التانية بقي كان بتجاليد خشب في السقف دارت خالص شكل الكمرة و حولتها للمسة ديكورية في السقف😍
و بكده تكون مشاكل عميلنا اتحلت و الحلول دي كانت مرضية جدا له و النتيجة شيك جداً
لو انت كمان عايز حل لمشكلتك أو عندك أي إستفسار أملي الفورم ده و هنتواصل معاك 🥰
https://forms.gle/HBXgKEMQSV1mWLVa6
